1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Пошук по сайту

Розсилка новин

Реклама в пресі

Реклама в пресі відноситися до дуже ефективного і, в той же час, простого рекламного інструменту. Відзначаючи помітні особливості реклами в періодичних виданнях, ми виділяємо:
1. Невисока вартість (порівняно з рекламою на Радіо і ТБ);
2. Цілеспрямованість на цільову аудиторію, відповідну вашій послузі або товару;
3. Ефективне залучення уваги до компанії або конкретної послуги, новини і т.п.;
4. Створення рекламного зв'язку з клієнтом через журнали, які зберігає покупець в своїй колекції і перегортає з час від часу.

Щоб розміщувати рекламу в пресі важливо знати аудиторію читачів, оскільки реклама в періодичних виданнях розраховується на певного читача, його інтереси, вік, пів, професію і так далі. Точно визначивши характеристику цільової аудиторії послуги або товару виводитися певний список видань, в яких доцільне розміщення. До того ж, для максимального результату важливо вибрати правильну дату публікації. Правильний підхід до реклами в пресі дозволить добитися бажаного результату при мінімальних вкладеннях.
Рекламне агентство "СИЧ" професійно займається рекламою в пресі вже більше 10 років.