1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Пошук по сайту

Розсилка новин

«Леополіс Гран Прі»

Вже вкотре славетне місто Лева стало осередком автомобільної феєрії серед старовинних автомобілів. 20 – 23 червня 2013 року у самісінькому центрі Львова представники журналу «Autohouse» спостерігали за автосвятом, організованим громадською організацією «Авто-Фан-Клуб «ЗАЗ-КОЗАК», захоплювались теплотою і енергетикою давніх «металевих друзів».

«Леополіс Гран Прі» - це автомобільні перегони вулицями історичного Львова. Вперше такі кільцеві перегони у Львові стартували 30 вересня 1930 року, які дістали назву «Львівський трикутник» через цікаву форму траси (трикутник, у якого трішки зрізані кути).

Львівські перегони стартували за зразком кільцевих перегонів у Монако, відкритих роком раніше. За спогадами учасників, Львівським перегонам не було рівних в Україні та Польщі. Згодом, у Львівському «Леополісі» взяли участь представники з понад десяти країн Європи, але в ході історії, після Другої світової війни, «Леополіс Гран Прі» став сторінкою минулого аж до 2011 року.МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ
Традиційно «Леополіс Гран Прі» проводиться у формі змагання. Спочатку експерти оцінюють технічний стан Його Величності Автомобіля,  зовнішній вигляд відповідно до часу випуску, а потім автомобілі проявляють свою майстерність у автоперегонах дистанцією у 6 кіл (понад 18 км) славнозвісним «Львівським трикутником». Завершувалися змагання конкурсом автомобільної моди. І все це супроводжувалося виступами рок-гуртів, дружніми зустрічами та по-домашньому святковою атмосферою. Взяти участь у «Леополісі» може кожен, хто дотримається усіх вимог, встановлених Регламентом фестивалю та І етапу Кубку України для історичних автомобілів.
Перегони відбувалися зі швидкістю 30 – 50 км/год. За порушення правил змагань учасникам були нараховані карні секунди. У вільний від змагань час автомобілі знаходилися у закритому парку. Але й тут усе суворо: учасники, які запізнилися до парку більше, ніж на 10 хвилин, виключалися зі змагань.
МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХЦього року перемогу у «Леополісі» дістало польське подружжя Іремеуша та Дороти Осовскі, проїхавши старовинним Львовом у ретро автомобілі Rosengart 1938 року випуску. Віце-чемпіонами стала подружня пара Міхал і Анна Дзеньо із Польщі на «Аеро-3000». Михайло Прудніков з Дніпропетровська на BMW 1948 року одержав бронзу. Окремо нагороджували переможців змагань на «ЗАЗ-965». Перше місце вибороли львів’яни Андрій Шевченко та Назар Бідник. Срібло дісталося Володимирові та Северину Янкевичам теж зі Львова. На третьому місці опинилися Сергій та Анна Тищенко із Запоріжжя.
МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХЛьвів’яни та гості міста мали змогу насолодитися яскравим видовищем, у якому був задіяний увесь історичний центр Львова. Символом фестивалю став розмальований автомобіль Chevrolet Belleir 1956 року, що красувався перед Оперним театром. Це автомобільне свято - особливе, адже такі раритетні машини зараз не побачиш отак просто неба. Головна мета автофестивалю – повернути хоча б частинку історії, вдихнути повітря, яким дихали майже століття тому. І, дивлячись на радісні обличчя учасників та глядачів, ми побачили, що ніхто не залишився байдужим, а отже, мету досягнуто. МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ

МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ ПЕКІН-ПАРИЖ 2013
22 червня 2013 року стало незабутнім для величного Лева також через те, що саме цього дня до нас завітали старовинні автомобілі з 15 країн світу у ралі, відомому як «Пекін-Париж». Це автопробіг на ретро автомобілях трасою, довжиною у 13 000  км, що пролягає щоразу через різні маршрути. Вперше ралі стартувало у 1907 році, коли в одній із газет з’явилося оголошення: «Чи знайдеться хто-небудь, здатний проїхати на автомобілі від Парижа до Пекіна цього літа? Нагорода переможцю 100 000 франків!». Це було початком автопробігу «Пекін-Париж». Тоді у ньому взяли участь француз Альберт де Діон та італієць Шіпіоне Боргезе. Проте, наступний автопробіг був організований лише наприкінці 90-х. Відтоді шанувальники раритетних авто могли милуватися цією ефектною прогулянкою раз на три роки.МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ
Цього року шлях від Пекіна до Парижа, що пролягав через вісім країн: Китай, Монголію, Росію, Україну, Словаччину, Австрію, Швейцарію та Францію, пройшли автомобілі з 1913 по 1982 рік випуску. Українці були в захваті від побаченого. Автомобілі, виготовлені на початку минулого століття, вражали дивовижною конструкцією. А ще вони особливі вишуканим дизайном та стилем. Люди радо вітали 96 екіпажів, що вперше проходили до Парижа вуличками Львова. Звідусіль іскрилися спалахи фотокамер, аби увіковічнити цю неповторну мить.

МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ
Найбільше запам’ятався 100-річний ювіляр із Австралії Ford Model T, який подарував невимовну радість усім глядачам. Автомобіль оточили атмосферою люб’язності та захоплення. Не залишився без уваги і наймолодший учасник – французький Renault 4, якому цьогоріч виповнився 31 рік.МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ
МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ

МІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХМІЖНАРОДНЕ РАЛЛІ НА РЕТРО АВТОМОБІЛЯХ

Ми вдячні організаторам автопробігу за незабутнє свято, адже навіть люди, які раніше не цікавились автомобілями ретро тематики, були вражені цим блискавичним шоу. В атмосфері дійства дух адреналіну з’єднався з тихим затишком, що залишить особливий відбиток у свідомості усіх, хто бачив цю легенду на власні очі!


Текст: Алла Горобець
Фото: Віктор Бондар, Чірікалов Іван, Маленко Юрій